TIME FLIES WHEN YOU’RE HAVING FUN - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Lotte Bulten - WaarBenJij.nu TIME FLIES WHEN YOU’RE HAVING FUN - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Lotte Bulten - WaarBenJij.nu

TIME FLIES WHEN YOU’RE HAVING FUN

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, Indiana

Daar ben ik weer! Het is nu 2 weken na mijn laatste verslag, maar het voelt echt als 2 dagen. De tijd vliegt echt voorbij. Volgende week ben ik al 2 maanden verdwenen uit Beuningen, en dat betekent dat ik nog maar 3 maanden te gaan heb :O Tot nu toe gaat alles super en ik wil echt nog niet denken aan terug gaan naar Nederland! Voel je trouwens niet aangesproken, dit is niks persoonlijks, maar het is echt tof hier haha!
Onze buren zijn ontzettend aardig en normaal gesproken hebben wij onze deur open staan, dus elke dag komen er gezellig mensen over de vloer. Dit maakt het hier wel leuker.

Twee weken geleden zijn we met een aantal andere internationals wezen skiën/snowboarden in Hidden Valley. Dit is ongeveer anderhalf uur van de campus vandaan. Dit was echt fantastisch; zo heb ik toch nog even het wintersport gevoel kunnen proeven! We hadden enorm geluk met het weer. De afgelopen tijd heeft het hier alleen maar gesneeuwd en is het erg koud geweest. Maar die dag scheen de zon volop! We zijn de hele dag, tot een uur of 6, bezig geweest. Rond een uur of 5 begon het donker te worden, dus we hebben ook nog op een donkere piste geskied/gesnowboard.

Ook hebben we een mini vakantie geboekt die week. Aan het begin van dit semester bedachten we met de internationals dat het wel cool zou zijn als we tijdens Springbreak naar Cancun of een andere feestbestemming zouden gaan. Nou zo gezegd, zo gedaan. De mini break naar Cancun was geboekt binnen no time! Over 1 week vliegen we met z’n 5en naar Cancun. Onderweg hebben we nog een 11-uur stop in Miami, wat op zich wel te overleven is dacht ik zo. Een andere groep internationals vertrekt n dag eerder, dus die zien we daar. All-Inclusive hotel is geregeld, nu alleen nog het transport van en naar het vliegveld nog.
Het openbaar vervoer is hier trouwens wel bagger.. op en neer naar Wallmart duurt minimaal een uur, terwijl het met de auto 20 minuten is..

Aangezien ik alleen maar winterkleren mee had genomen vanuit Nederland, was het hoogtijd om even kleren in te slaan voor springbreak. Hier in de buurt is niet echt een goede mall om te shoppen, dus samen samen met Sofia, de Zweedse international student, hadden we bedacht dat het handig zou zijn als we een weekendje naar Pittsburgh zouden gaan. Mijn kamergenoot woont in de buurt van Pittsburgh en zij wilde ons wel afzetten bij het hotel. Dus vrijdag avond hotel geboekt, en zaterdag ochtend vertrokken naar Robinson Mall. De winkels die we ook in Nederland hebben zijn hier goedkoper dus dat kwam mooi uit. Ik hoop echt dat Forever 21 snel in Nederland komt, want daar ging ik echt helemaal los!

Volgende week is het St. Patricksday, en IUP vierde het gisteren genaamd IUPatty’s. Dit is elk jaar een ontzettend groot evenement en er komen dan ook allerlei mensen over van andere plaatsen. De hele campus was bedekt met groen geklede mensen en overal waren feesten. Mensen hadden me van te voren al ingelicht over hoe het zou zijn, maar dit overtrof al mijn verwachtingen. De backyard en house parties waren fantastisch en gelukkig werkte het weer mee!

See ya! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 7426

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 11 Juni 2014

United States of America

Landen bezocht: